1. jan. 2011

Ja, da var vi i 2011 da...

Da har vi kommet til 2011!
Vi hadde en koselig og rolig kveld i går, med bare meg, mamma, pappa og Linus. Litt godt å være bare oss :) Vi spiste god middag og masse godteri. Resten av kvelden gikk med på å slappe av i sofaen og se og høre på raketter. Vi ble ikke så lenge ute - det var jo iskaldt! Brr, som jeg hater vinter.
Men det jeg egentlig tenkte nå var vel at dere kan bestemme hva jeg skal skrive om i neste innlegg. Jeg gidder ikke å ha spørsmålsrunde, eller videoblogg osv.. Men utenom det - kan dere bestemme. Jeg trekker en ting jeg kan skrive om ut i fra det dere har bestemt, eller vil jeg skal skrive om! Bare skriv i kommentarfeltet!

Og vet der hva, nå sitter jeg å kikker på Tom & Jerry, det skal faktisk gå på tv'n i hele dag. Og da skjønner dere hva jeg skal gjøre i dag :) Jeg elsker å se det - blir aldri lei! De finner virkelig alltid på noe morsomt. Jeg er vel ikke barnslig om jeg ser det ? Nehh!

Husk at jeg trenger stemmer for å kunne være med som oppvarmer for MGP på Ørlandet.. HER kan du stemme!

- Hva skal jeg skrive om i neste innlegg ? DU bestemmer..
- Ser du på Tom & Jerry ? :)




Bilde tatt i sommer.. Som jeg savner Kreta og ikke mins brunfargen!

6 kommentarer:

Anonym sa...

til neste innlegg kan vel du legg ut sangen koffer ikke 3 lyris?
ditt nyttårs forsett?
blogger du annbefaler?
mvh ingvild

Anonym sa...

teksten til koffor ikke 3

maaikenl sa...

ehm.. ska vi sje(må tenk)

-Outfit med forskjellige antrekk på hvert bilde?
-Hvilken sminke du bruke ?
-Snø-fotoshoot
-Dine bestevenner for tiden og skriv litt om dæm som persona ?
... æ veit ikke helt æ :P hahahha
ilyyy <33

Anonym sa...

jeg synes du skal legge ut
- hvilke blogger du leser
- sminketips
- hårfrisyrer!

- Malene <3

Anonym sa...

gutter, er du forresten singel????????????????

Lisa Winsjansen Restad sa...

Anonym:
Ehehe.. Ja, jeg er singel! Har faktisk aldri hatt en kjæreste.

- Lisa WR