28. jan. 2011

SKOLEBALL I KVELD!!!

Jepp, i dag har vi skoleball - og som jeg gleder meg!
Maiken har allerede startet å legge ut sminken på bordet, så hun har i allefall alt klart. Men det har ikke jeg. Jeg har nemlig ikke funnet hvilket tilbehør jeg skal ha på meg enda - og det er krise! Ringer finner jeg vel lett, men arbånd og slikt. Jeg har veldig mange armbånd, men det er vel alltid slik at du aldri vil bruke de på ball. Men skal nok finne noe.
Men det jeg tenkte å si; siden vi har skoleball, kan jeg heller ikke blogge. Tror kanskje jeg skal ha med kamera på ballet - så det kommer vel oppdateringer.
I morgen skal jeg spille håndballkamp (ja, og på søndag, da). GLEDER MEG! Har ikke spilt kamp på lenge.

- Ringer VS armbånd ? ... tihi

Jeg krølla håret i går, og pappa ville prøve han også. Men jeg kan si en ting "du har 'hårpinnene' på feil plass!"


Her ser jeg ganske "blid" ut, men jeg skal si det at jeg brøla til Maiken da hun tok de oppi. Det var helt sick vondt....

Her er bare noe av det Maiken har tatt fram!


4 kommentarer:

Karoline sa...

Ringer :P

Anonym sa...

armbånd<3 har du det bra Lisa?

Lisa Winsjansen Restad sa...

Karoline:
BRA! <3 :)

Lisa Winsjansen Restad sa...

Anonym:
Ja, jeg har et bra, ja! :)

- Lisa WR