25. jan. 2011

Morsom dag!

Tenkte bare å slenge ved et par bilder her nå. Har nemlig ikke tid til noe annet!
One Tree Hill starter snart, så skal jeg på trening, deretter til Undomstorget. Blir fun :)
Jeg driver også å lager ny header nå, så kan hende at jeg legger inn den nye headeren og designet i kveld - hvis jeg blir ferdig..

- Har du mange planer for dagen ?
SÅ tenkte jeg å ha en liten gjettekonkurranse her. HVILKEN FARGE TROR DU HEADEREN FÅR ?... Dere har fram til klokken 22.00 å gjette.






7 kommentarer:

Anonym sa...

den blir svsrt siden den er en roka farge

maikenl sa...

hha, morsomme bilda <33 Kjempe kul uke og drit bra folk! ;*****

ælskedæææ !!

Anette sa...

Blå :)

Karoline sa...

Rose eller svart :)

Anonym sa...

fjortiz farger<333333

Karoline sa...

Kjempe fint bilder :)
Svart, rosa eller blå :)

Aina sa...

Gråå ?