31. jan. 2011

En bitteliten photoshoot - med egentlig ikke photoshoot-bilder

JA?
Jeg har tatt et par bilder nå, som egentlig skulle være til outfit. Men jeg føler at jeg har det så ofte - gjorde det om til en liten photoshoot (saklig..) Hm, kanskje jeg begynner å gå tom for ideer ?
Da setter jeg veldig stor pris på om dere kommer med forslag i kommentarfeltet.
Og så tenkte jeg å si: jeg vet jeg ikke har hatt konkurranse i januar, jeg bruker jo vanligvis å ha konkurranse hver måned. Men denne måneden har jeg rett og slett ikke tenkt på det i det hele tatt. Men det kommer jo selvfølgelig en i februar - som ikke er om så alt for lenge.

- Forslag til hva jeg kan blogge om fram over ?
- Liker du konkurransene mine ?



Vel.. Noe jeg ser veldig godt her er at jeg ikke har på meg øyenskygge. Er så utrooolig uvanlig å se meg uten det.


Genser - Cubus, singlett - Gina Tricot, jeans - Bik Bok og sko - Converse.

Huff og huff!



OG, så gjorde jeg et kjempekupp i går. Twilight Eclipse - kr 59, The Runaways - kr 59... Jeg har allerede sett Twilight 2 ganger.

Maikenfina mi! Det var virkelig et kjempefint bilde av deg.


Love Is In The Air!... na na na na ....


Måtte bare ta med dette bilde. Et ord passer til dette fjortisbilde: LOL
Men nå venter pannekaker på meg. Blogges kanskje senere i dag. Og kom med forslag da ? :)

5 kommentarer:

Maiken B sa...

drittfine bilda! skikkelig fotogen begge toan.. ;*
forslag te blogging;
kanskje en spørrerunde, HOT OR NOT, bilder fra skoledagen din.. ta me kameraet på skolen<3 en videoblogg fra dagen din. ellernå ;*
elske dæ <3

Karoline sa...

Du kan blogge om..
.. deg.
.. Sminkevideo.
.. hår video.
.. spørerunde (svare på video)

Haha, noen foslag :P
Fine bilder :)

Maiken's forslag sa...

Fin du e søtamii <333
ehm.. du kan jo blogg om for.eks. :

- Blogg VS blogg

- Vurdering av folk (de meder seg på i kommentarfeltet og du velger ut 1-3 som du vurderer)

- Dine favorittantrekk ( Ta ut 5 forskjellige bilder fra outfit du syns er de fineste otfittene du har ahtt på deg til hverdags!

-Også kan du jo begynne å tenke ut "februar-konken" din .. ?

Jajaja, ekke så flink til å komme med forslag, men håper du kan få bruk for en av dem iallefall ! <33 ælskedææ jenatmiii ! ;***

Anonym sa...

Ingvild fra Ørlande<3
du kan blogg om:
-idole ditt
-en videoblogg
-favoritt musikken din
-ungdomskolen
-tips til hvordan man skriver en sang
-tips til hvordan man får en rocka stil
-skolehverdagen din
hvorfor ikke alle kommentarer blir vist på bloggen

Stinepia sa...

Du bør ha en spørrerunde til, har maange spørmål på lager jeg, så nå sitter jeg og venter på en spørrerunde :)

- Stinepia