19. jan. 2011

Sett den før, elsket den - nå er den min!

Hahaha, sikkert ingen som skjønte overskriften min!
Jeg kan vel starte her - jeg og mamma var en liten tur på City Syd i går, der jeg gikk innom Cubus. Det var SALG!!
Jeg kom bort til et stativ der det sto 30 KRONER på et stort skilt - jeg kikket jo selvfølgelig igjennom klærne; da jeg plutselig fant en singlet. Jeg tok den opp fra stativet og "Neei, det er jo den singletten jeg så på Oppdal.. Den jeg syns var så utrolig kul", men jeg kjøpte den ikke den gangen, men gjett om jeg gjorde det nå.. :)
Er kjempefornøyd, og hadde den på meg i dag.
Dessverre kan jeg ikke legge inn et nytt bilde av meg og "denne såkalte singletten", men tenkte å legge ut det bilde Maiken tok da jeg så den på Oppdal!

- Liker du å handle på Cubus ?
- Har dette skjedd med deg før ?


Det vises vel ikke sånn ordentlig godt hvordan den ser ut her på dette bilde, men men...

4 kommentarer:

maaikenl sa...

DRITT FIIN !! <333 flink te å fotografer æ ! :L hhah, neida <3 Tollja bare ! ;**

ælskedææææ !!!

Karoline sa...

ja og nei :P

Synne sa...

hehe.. æ har en sånn topp! <3
-Synne

Lisa Winsjansen Restad sa...

Synne:
Aha, så kult! Den e jo bare dritfin da :)<3
Leng sia vi har møttes, men æ skjer no at vi har samma smak ennda ;D
Gla i dæ ;*

- Lisa WR