3. jan. 2011

Vært i pirbadet med jentene!

I dag har jeg vært i pirbadet med mine herlige jenter; Malin, May Tove, Stine SB, Ellen og Maiken L. Det var virkelig utrolig morsomt - og jeg tror ikke jeg har ledd så mye med disse herlige jentene på lenge.
Vi dro rett etter skolen, tok bussen (og gjett da.. Det ble jo utrolig mye busskrøll, vi hadde jo ingen aning om hvordan buss vi skulle gå på. Jeg er temmelig sikker på at alle bussjåførene i hele byen vet om oss - og husker oss som "de rare blonde jentene som ikke hadde peiling på noe".)
Da vi omsider kom fram var det veldig godt å kjenne lukta av klor. Åh, jeg bare elsker den lukta - spesielt når jeg vet at jeg skal bade i den etterpå! SÆR ?
Dessverre tok jeg ikke med kamera, men jeg hadde jo selvfølgelig med mobil, så jeg tok et par bilder da. Men bildene jeg tar med mobilen, og legger ut på bloggen blir så småe. Men kan se på det! Så der har dere grunnen til at jeg ikke har blogget i dag! :)

- Har du vært i pirbadet før ?
- Liker du lukta av klor ?

Husk at jeg trenger stemmer for å kunne være med som oppvarmer for MGP på Ørlandet.. HER kan du stemme!



Måtte bare ta med dette bilde - bildet er egentlig ganske gammelt, men når vi var i bassenget i dag, spiste vi akkurat dette. JAMMY!

3 kommentarer:

Karoline sa...

Har vert der ein gong før! :P

Ellen sa...

Det va kjempeartig i pirbadet<3

maaikenl sa...

Det va PISS ARTI !!!!!

ælskedææ <33