26. jan. 2011

H&M Spring Season 2011 + Videoen fra MGP KOMMER!!

Endelig har H&M-katalogen kommet. Jeg gleder meg utrolig til å se igjennom den!
Finner alltid så mye fint der.
Egentlig er det litt rart - jeg handler aldri (vel nesten aldri) klær på H&M, men når katalogene kommer, finner jeg veldig mye. Er vel ganske enkelt rett og slett fordi jeg aldri gidder å se gjennom alt i H&M-butikkene.
Men det skal bli godt å se litt sommerklær i en katalog (egentlig ikke sommerklær, men noe mer "sommerlig" enn alle boblejakkene og boblebuksene som er i alle katalogene).





SÅ tenkte jeg å si til dere at i kveld kommer videoen fra MGP (da jeg var oppvarmer).
Jeg har sagt det i en lang stund nå, og mange har spurt om den skal komme snart. Men nå trenger dere ikke å vente lenger.
Det er bare å følge med på bloggen utover kvelden, så kommer den nok.
Skal også prøve å få lagt inn den nye headeren, og designet. Men må vel først se om jeg blir fornøyd med alt i alt.
JUST FOLLOW!
Rock'n roll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe kul header!!det var vel ingen som hadde rett på gjette konken!

Lisa Winsjansen Restad sa...

Hehe nei, det var det ikke :)

- Lisa WR