8. jan. 2011

Could be cool - even when it's not raining.

Mange bruker støvler når det regner. Jo; du skal bruke støvler når det regner, men noe som også er ganske kult er å bruke støvler når det ikke regner.

Jeg har et par svarte støvler, som jeg elsker. De er på en måte "ikke helt vanlige", og da passer de godt til et par jeans, en kul t-skjorte og tilbehør. Jeg tenkte å legge ved et bilde av akkurat dette.
Mange ville helst ha brukt et par stoffsko(converse) til et slikt antrekk - det ville i hvertfall jeg. Men for å gjøre det litt mer annerledes, kan det være kult å bruke støvler.
Her kommer dagens outfit med støvler! :)

Husk at jeg trenger stemmer for å kunne være med som oppvarmer for MGP på Ørlandet.. HER kan du stemme!

- Liker du støvler når det ikke regner ?
- Har du støvler ?




Genser: Bik Bok, T-skjorte: Lene V, jeans: Bik Bok, støvler: har ingen anelse, smykke: Cubus.




Ring på (din) høyre, langefinger: sommergave fra Guro, ringefinger: KappAhl.

Ring på (din) venstre, langefinger: Gina Tricot, pekefinger: Gina Tricot.


Love is in everyone's heart - even in mine!

4 kommentarer:

Anonym sa...

<3 jeg bruker sjelden stølvler<3
kul stil Lisa<33
Mvh Ingvild fra Ørland som gleder seg til neste fredag<333333

Malin H sa...

Kule bilder!<3

Malin H sa...

Kule bilder!<3

maaikenl sa...

Du e såå søøt jentamii <333
Kult me støvla te dæ !

ILUUU