12. jan. 2011

JA, jeg må nok øve :)

Som jeg har sagt tidligere kom jeg med på audition for å bli oppvarmer for MGP på Ørlande. Jeg gleder meg veldig - men for å kunne vise dommerne at jeg virkelig vil være med, må det en masse øving til - og derfor mindre blogging.
I går ble det bare 1 innlegg, og det blir det antakeligvis i dag også. Jeg har rett og slett ikke tid til bloggen akkurat denne uka, men det er bare noen få dager. På søndagen regner jeg med jeg er tilbake, og skal blogge masse!

- Har du noen planer for uka ?
- Skal du se på MGP på Ørlande (på TV) ?... dessverre går ikke oppvarmer-innslaget på TV. Men men!

Et bilde av meg og danserne mine på MGPjr 2009. Ååå, jeg husker den tiden såååå godt - og jeg hadde gjort ALT for å kunne gjøre det igjen!

6 kommentarer:

Karoline sa...

ja! :)

ElineJohanne sa...

Du e så sinnsykt heldi snuppa! <3
sku gjort det meste bare for å opplev det du opplevd når du va me i mgp jr.!

Victoria sa...

ja :)

maaikenl sa...

Serriøst du e dritt flink og kjæm te å ta dommeran me storm snuppa !! <33
Elskedæææ jentamii ;*

Synne sa...

heihei<3
Morsomt å lese bloggen din, Lisa!
Nå har jeg og noen vennr laget en blogg, det hadde vært koselig om du tok en titt innom:) Bloggadressen er: nevs.logg.no

savner deg mye!<3
mange store klemmer fra Synne.

Lisa Winsjansen Restad sa...

Ååå, tusen takk til alle!
Dere er TOPP! :)<3

- Lisa WR (som elsker leserne sine)