2. jan. 2011

Diverse bilder fra de 2 siste dagene.

I går var jeg som sagt til Guro å kikket One Tree Hill-episoder. Maiken L og Natalie var der også :)
Jeg har tatt et par bilder - men de var ikke noe særlige - bare tullebilder liksom. Men det for holde.
- Hva har du gjort i dag ?
- Liker du å ta tullebilder ?







I dag har jeg tilbrakt tiden min med min kjære tante Hege og co og familien min da... Vi gikk en lang tur i skogen, og det var så fint. Det var snø som lå på trærne og alt. Jeg vil si at både mamma, tante Hege og jeg er ganske barnslige når vi er sammen. Vi finner på mye tull, og ler hele tiden. Denne dagen akte vi faktisk.
Det var lange bakker, men vi var så mange på brettet at det gikk ikke framover! Hahahah, vi lo og vi lo og vi lo! Jeg tror ikke jeg har ledd så mye på lenge...
Mamma tok et par bilder der også (bra jeg har en mamma som tar masse bilder, når hun som skal ha bildene selv ikke tar med kamera).
Dere kan vel se på bildene at vi er ganske barnslige og tullete. Men vi har det så gøy sammen, og da er det låv å være barnslige :)

Fiint!

Tante Hege og lille Magnus-pjusk! :)

Litt uklart - men FUN

Det var konkurranse... Om og gjøre å dytte hverandre nede i snøen. Som jeg har sagt tidligere, jeg liker ikke å tape, eller å bli dyttet selv.. Haha, rare meg!

Legg merke til tante bak der. Hehe!


Ups!




Husk at jeg trenger stemmer for å kunne være med som oppvarmer for MGP på Ørlandet.. HER kan du stemme!

3 kommentarer:

Hege og Øyvind <3 sa...

Ja du Brit, du Brit... Vi hadd det no innmari arti, men det vises vel på bildene at vi var de som tapte dyttekampen der... Herre må vi gjenta snart, veldig snart... Må vel husk på å smink mæ neste gang... He he.

Nuss på nasen fra yndlingstanta di... he he

maaikenl sa...

Aha, så no ut som dokker kosa dokker da <333
ilyyyy

maaikenl sa...

Haha, one tree hill me de beste <33

:*** xoxo to you