26. jan. 2011

FERDIG!!

DA, endelig er vi ferdige med alle scenene på filmen vår. Det var vært utrooolig mye stress, hadde aldri trodd det skulle være slik å lage en film. Men det var utrolig ubeskrivelig morsomt også. Jeg tror ikke jeg har ledd så mye på lenge.
Men dessverre har det vært så mye stress at jeg ikke har tenkt på å ta bilder. Og nå har vi jo bare redigering igjen, og det er vel ikke så gøy å se at vi redigerer ? Nei..
Men hvis jeg får det til, skal jeg prøve å legge filmen vår ut på youtube. Kan spørre Maiken om hun kan hjelpe meg - jeg er ikke så veldig god på slike ting!
Den kommer ikke før om et par uker i så fall. Har ikke premiere på den før i neste uke :S

- Lyst til å se filmen ?

I'm a diva!! Men absoooolutt ikke på ekte.

1 kommentar:

maikenl sa...

super fiint nytt design jentamiii !!
dritt fine bilda og liksom det passa <33

iluuuu!!!!