18. jan. 2011

Bilder MGP-helga! Del 3!

På fredag dro jeg rett til Ørlandet, der jeg skulle ha "Audition/konsert" til MGP-lokal som skulle være lørdagen etter!
Det var i Kulturhuset på Ørlandet det foregikk - med 300 publikummere til stede + 6 jurymedlemmer som skulle avgjøre hvem som skulle få være oppvarmer for MGP lørdag kveld.
Jeg var kjempeheldig å få være en av de 5 utvalgte som fikk være oppvarmer.

Anne Rimmen og Per Sundnes snakket og moret seg før det delte ut diplomene.


Her er jeg på scenen, og gjorde et rockeshow med min egenskrevne låt "Koffor Ikke 3". På bilde kan dere se at jeg spiller luftgitar :) Hehe!


Bak på venstre side ser du meg og Didrik Solli Tangen. Det var han som delte ut rosene og klemmene til de som hadde gått videre. Han spurte faktisk "Vil du ha denne rosen ?". Hihi, jeg svarte jo selvfølgelig JA!



Meg og Helene (som var en av de andre som gikk videre). Helene ble jeg ganske godt kjent med, og vi var sammen mens MGP foregikk.. Hun var DRITFLINK til å synge :)

Line-piami var også med til Fosen/Ørlandet! Kjempekoselig at hun ville være med - og vi hadde det veldig morsomt sammen...

Fade Out - som var et drittbra band.. Digget låten deres, og han som var vokalist var veeeeldig flink!!!

Jentebandet Black Fire!

Her var alle som ble stemt frem til å komme på audition!

Ingen kommentarer: