18. jan. 2011

Ekstra linse!

I går var jeg på Elkjøp (tror jeg), der jeg fikk kjøpt meg en ekstra linse til speilrefleksen min! Jeg trengte en linse som kunne some lengre - og det vil jeg virkelig si at denne linsen gjør!
Jeg syns den tar veldig bra bilder, og gjør bildene veldig klare og fine. Jeg tenkte jeg kunne ta en liten photoshoot med kameraet og den nye linsen - ikke bilder av meg, men av søte ting rundt om i huset.
Jeg har allerede tatt et par kjempefine bilder, men de får dere se senere.

Jeg skal også legge ut MASSE bilder fra helga senere i dag.. Dere har ingen anelse om hvor morsomt det var. Og det var en drøm som gikk i oppfyllelse - og det var såå morsomt å få stå på en storscene igjen! :) Men skal fortelle masse mer senere.

- Liker du å ta bilder av søte ting hjemme ?




Slik ser den ut når jeg tar hele greia helt ut...


NICE :):)

2 kommentarer:

Karoline sa...

Ja :)

maaikenl sa...

Stilig !! <33
ILUUU !!!!!!!