27. jan. 2011

KLAR, KLAR, KLAR, KLAR, KLAR, KLAR, KLAR!!!

Jeg har nettopp vært på trening, og er helt sykt klar. Jeg tror ikke jeg har vært sååå klar på lenge!
Jeg skal snart spise en god middag med en god dessert etterpå.
Maiken skal faktisk ligge over i dag også, vi skal jo ha ball i morgen, så skal ligge med hårruller og GÅ MED DE PÅ SKOLEN I MORGEN!! Ha ha, det kommer til å bli utrolig flaut - men får vel bare gå. Hva gjør man ikke for skjønnheten ?
He he, jeg skal faktisk gå med en gutt som heter Peter. Regner med han kommer å henter meg litt før (det bør han i allefall...). GLEDER MEG :)

- Har dere ball ?
- Blir du klar etter trening ?
.. for et random spørsmål!

Sorry, blir et gammelt bilde. Men gidder ikke å ta et nytt bilde - er så klar. OG, jeg tror virkelig ikke dere vil se meg gå i nattbuksa og en genser (som absolutt ikke passer sammen :))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er ikke farlig å bli klar<3ligger videoen fra mgp lokal på youtube??

Lisa Winsjansen Restad sa...

Anonym:
Nei, det er noe feil med den. Men regner med den kommer i kveld.

- Lisa WR

Anonym sa...

Når i kveld\natt komner den?