22. jan. 2011

Innkjøp!

I dag har mamma vært å kjøpt et par småting til meg - SALG vet du! Jeg tror både jeg og mamma elsker salg.
De bildene jeg legger ved nå er bilder fra ting som er kjøpt i dag. Tenkte jeg måtte si det, siden jeg sa jo i går at jeg skulle legge ut bilder fra tingene jeg kjøpte i går. Men det kan jeg legge ut senere. I morgen kanskje; er nemlig hjemme hos farmor og bestefar nå!
Er utrooolig fornøyd med det mamma kom hjem med. Hun vet alltid hva jeg vil ha..vel..nesten da! :) Men tingene i dag var TOPP!

- Liker du salg ?
- Har du og moren din lik smak ?



Dritkul t-skjorte fra RUT! Elsker butikken...

Øredobobber fra Glitter. Store sølvstjerner!


Og ikke minst CONVERSE PENAL!

Denne ringen var utrolig fin og søt! Elsker den :)

4 kommentarer:

Maiken L sa...

Super søtt og kult !! <333

Ælskedæææ !!!!!!

Karoline sa...

Ja og slik passe :P

Anonym sa...

kor kjøpt du penale? kor dyrt?

Lisa Winsjansen Restad sa...

Anonym:
Mamma kjøpte den på Morris tror jeg.. Det er en butikk som vi har på City Syd. Vet ikke om butikken fins andre plasser!
Den kostet 25 kroner, og var på SALG!

- Lisa WR