6. jan. 2011

Skolen suger!

Skolen suger, skolen suger, skolen suger!!!
Ååå, jeg er så møkka lei av skole for øyeblikket. Vi har ikke så mye lekser, så det har ingenting med det å gjøre. Men fagene - de er så utrolig kjedelig, vi lærer jo nesten ingenting nyttig. Hva skal vi egentlig med HINDUISME (RLE) ? Hva skal vi med TID OG FART (matte). Jeg skjønner at alle må gjennom dette på barneskolen, men hvorfor ?
Ja, og hvorfor må skolen starte så tidlig ? Kan de ikke ha ventet til klokken 11 eller noe sånt - ikke så tidlig som klokken 08.30.
Dette ble dessverre et ganske negativt innlegg - men jeg tror alle er enige i det :)
Og grunnet til at jeg bringer opp dette temaet akkurat nå, og ikke en annen dag (skole er jo kjedelig hver dag, så dette innlegget har kunnet komme for lenge siden), er fordi jeg nettopp fant den gamle pennen min. Den har et veldig bra budskap på seg; bare se på bildene nedenfor!!!

Husk at jeg trenger stemmer for å kunne være med som oppvarmer for MGP på Ørlandet.. HER kan du stemme!

- Liker du skolen ?
- Har du en penn med et bra budskap ?




5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Lisa<33
kjempe kul penn!! jeg å fikk lyst på en slik penn!<3
mvh ingvild?

Lisa Winsjansen Restad sa...

Ingvild:
Jeg tror kanskje du kan få tak i slike penner - kanskje ikke akkurat med "Skolen Suger" på, men du får kjøpt mange andre kule penner med kule budskap.
Jeg fikk faktisk pennen fra farmor og bestefar en gang i tia :)

- Lisa WR

Gunvor sa...

Hehe, kult og få det av dem da :D Har du anelse på hvor du kan få tak i lignende penner?

Anonym sa...

Ingvild fr Ørlande<33jeg har veldig lyst til å møte deg neste fredag håper du får tid.
svarer du på sms??
skal du være på ørland hele helgen.

Karoline sa...

Eg suns skolen er grei nok..
Men det er mye vi læerer, som vi ikkje trenger i framtiden.. :O