24. jan. 2011

Da-ha!

I dag har vi hatt filmprosjekt hele skoledagen! Utrolig morsomt, men også utrolig slitsomt...
Vi har fått gjort et par scener, men vi har fortsatt en hel del igjen. Vi skal jo til kirka å spille inn mye av filmen også.
Og jeg tenkte å si til dere, det er ikke hele klassen som lager denne filmen. Vi er delt opp i flere grupper! Og filmen vi lager handler om drama, kjærlighet og spøkelser.

Annet i dag, skal jeg ta sol. Eller rettere sagt jeg, Maiken og Guro skal ta sol. Vi har tenkt å gjøre det et par ganger før ballet. Vil jo få litt brunfarge på kroppen når jeg skal ha på meg den lekre kjolen :)

- Liker du og ta sol ?
Og så tenkte jeg og si at disse klærne er ikke klær jeg bruker til vanlig. Syns de passet bra når jeg skal være en diva!!..




Argh, hater dette kameraet. Gleder meg til å begynne å bruke speilrefleksen igjen. Det har nemlig stått veldig lenge på lading ? :-D


1 kommentar:

Maiken sa...

Bli bra me litt brunfarge på kroppen ja ;) korte kjola og litt annet så må man bli litt brun ! <333 bli FUN ;))