7. jan. 2011

Ballkjoleleting..

Som jeg sa i det forrige innlegget, skulle jeg og Maiken på ballkjoleleting. Vi skal som sagt ha skoleball i slutten av januar. Hele 7.trinn skal være der.
Jeg gleder meg veldig, og lurer også på hvordan det blir. Har vel egentlig aldri vært på et ball/ball liksom, så det blir vel spennende!
Vi var på Trondheim Torg og kikket litt der. Jeg så mange ganske fine - men det var en spesiell kjole som jeg likte veldig godt. Jeg har lagt med et bilde av den, som jeg tok fra nettet.
Jeg hadde jo med kameraet, men glemte å ta bilder. De eneste bildene jeg tok var av meg og Maiken i parkeringskjelleren. :) haha!

Husk at jeg trenger stemmer for å kunne være med som oppvarmer for MGP på Ørlandet.. HER kan du stemme!




Off, off, off. Jeg likte virkelig ikke dette bilde. But Who Cares!


Maiken.. Du er så utrolig pen. Og jeg er skikkelig glad i deg, jenta mi ;*


Haha, jeg vet ikke helt om jeg fikk legge ut dette bilde, men jeg gjør det allikevel. Artig med køddebilde vet du!


Åååå, denne kjolen var bare helt sykt fin. Ønsker meg den virkelig :)



Men jeg kom dessverre ikke hjem med en ballkjole - men uansett ble jeg ganske fornøyd med den kjempekule T-skjorta her. Rocka... Jeg er jo ganske rocka, så den passer meg veldig godt.

3 kommentarer:

Maiken sa...

Aww!!! Lovyaaaaa;***
Fun i byen vettu - shopping!!! :-)

celine - Life of a singer sa...

ÅÅ, det e jo den kjolen æ har! : o

:D

Lisa Winsjansen Restad sa...

Celine:
Hehe, så kult. Den e jo kjempefin da <3
- Lisa WR :)