13. jan. 2011

Look in the mirror, what do you see ? Aha, Lisa!

Hei, folkens. Hva skjer'a lizzm. Da-ha!
Haha, ja, det jeg skrev over, er måten jeg har snakket i de 2 siste skoletimene. Vi har nemlig "filmprosjekt" i 7.trinn. (jeg gidder ikke å forklare alt om filmprosjektet nå. Forklarer senere). I hverfall - jeg har rollen som divaen Linni i vår film.
Jeg tror i utgangspunktet det kommer til å bli ganske gøy, men samtidig litt vanskelig. Jeg er ikke den personen som liker å være diva - og jeg er veldig useriøs. Så vi må sikkert ta replikkene mine om og om og om igjen!
- Har dere hatt filmprosjekt ?
- Tror DU jeg kommer til å spille bra som diva ? ... for det tror jammen ikke jeg!
(Det er meningen at bilde skal være uklart, bare så dere vet det :))


Se på hånda jeg holder over blitzen - du kan jo nesten se igjennom den!!! (Rar ja ?)

Haha, for et latterlig bilde!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fine bilder<33 det først bilde var veldig fint<3

julie sa...

Nydelige bilder :-) Håper alt er bra med deg, Lisa!

maaikenl sa...

Du e så sykt pen jentamii <3