11. jan. 2011

Carmex Lip Balm

Da har jeg tenkt å ha Hot or Not - lenge siden jeg har hatt det nå!
Ut i fra overskriften, er det vel et par som skjønner hva det er - det er en slags lypsyl som lindrer leppene.
Den et utrolig bra, og jeg bruker den hele tiden.

I går var jeg så uheldig å få "nesten-hull-på-leppa". Det startet med meg og May Tove - vi er begge ganske hypre, så vi hoppe rundt på skolegården. Det er ganske mye snø her i Trondheim, så May Tove datt igjennom snøen (imens jeg hang oppå henne), og så ramlet hun over meg. Jeg skallet leppa i skuldra og begynte å blø. MASSE!
Det er ikke bare bare å ha regulering, det var nemlig den som gjorde at jeg fikk "neste-hull" på leppa.
Men grunnen til at jeg fortalte dette er fordi; jeg bruker Carmex på leppa, og jeg syns såret har gått veldig fort over - altså, det er ikke helt bra enda. Jeg kjenner fortsatt hvor vondt det er, men bedre med Carmex.

Nå har dere hørt hvor klomsete jeg er, OG jeg har et spørsmål:
- Er Carmex HOT OR NOT ?

I'm Just Love it!

1 kommentar:

Maaikenl sa...

Har den sjøl og e dritt fornøyd æ å ;** det e ****** braa !! Anbefales på d sterkeste ..;))

Gla i dææ peeeenamii ;**** <33