31. des. 2010

Picnik

Nå i dag har jeg endelig lært meg et redigeringsprogram. Jeg har sett på mange blogger og på bildene deres - de er alltid så bra redigert.
Så nå har jeg redigert et bilde, jeg har ikke redigert det helt "normalt", men jeg gjorde det litt spesielt. Personlig ble jeg ganske fornøyd med redigeringen, det er jo tross alt første gang jeg redigerer... Litt overredigert, men OK!

Husk at jeg trenger stemmer for å kunne være med som oppvarmer for MGP på Ørlandet.. HER kan du stemme!

- Hvilket redigeringsprogram bruker du ?
- Hva syns du om redigeringen min ?




5 kommentarer:

Eline Johanne sa...

hvordan redigeringsprogram bruker du ? :D

Lisa Winsjansen Restad sa...

Eline:
Det bilde jeg redigerte i dette innlegget, er redigert i Picnik. Du kan gå inn på www.picnik.com, der får du registrert deg og får tilgang til maaaasse forskjellig kul redigering.
Jeg bruker også Picasa 3. Hvis du instalerer Picasa via google.no, får du også te å rediger i Picnik..
Ble en lang forklaring her nå, men det er i hvertfall de redigeringsprogrammene jeg bruker - og begge er gratis! <3

- Lisa WR

Karoline sa...

Eg bruker: picnik og fotoflexer.

Ja, kjempe fint reddigert! :)

julie sa...

Takk for kommentar, utrolig koselig! :-) elsker bloggen din

Lisa Winsjansen Restad sa...

Julie:
Hehe, så bra at du liker bloggen min<3 Elsker bloggen din også! Godt nyttår!! :)

- Lisa WR