10. jan. 2011

Juletrefest.

Som jeg har sagt, var jeg på juletrefest å sang på søndagen (i går).
Det gikk kjempebra, og jeg er veldig fornøyd med publikum. Alle var med og klappet, sang, danset! SÅ BRA!
Det var faktisk over 230 folk der!!!
Line (min aller aller beste venn), og hennes familie + tante sin familie og min familie kom å kikket på. Alltid hyggelig å få "besøk" på konserter av min gale familie :) Glad i dokker ;**
Med andre ord - jeg hadde det kjempebra!
- Har du vært på juletrefest før ?
Haha, Line og tante Hege!


Nice kamera Line. Canon EOS 1000D :)

Jeg sa til alle ungene at de kunne komme opp opp på scene på den siste sangen, og gjett om det kom mange da. Men sååå morsomt!



Her stakk jeg mikrofonen bort til ei kjempesøt jente, og hun var veldig flink :)



Det var så morsomt å skrive autografer til alle søte ungene - faktisk var det ikke bare jenter, men noen søøøte gutter også. Koselig!



2 kommentarer:

Hege og Øyvind <3 sa...

Tantes juletrefest outfit: Jakke kappahl, skjerf Match woman, plaster Søstrene Grene.


Hi hi... Tante Hege

Lisa Winsjansen Restad sa...

hahahaha,NICE!!
Du e verdens beste tante - og verdens beste humor har du også! Gla i dæææ <333

- Lisa WR