23. jan. 2011

Nattablogging/kveldsblogging - ikke så vanlig!

Det er ikke så vanlig jeg kommer med slike "nattainnlegg"..
Men tenkte, siden jeg bare sitter her og spiser verdens beste cornflakes og ISTE, så kunne jeg vel hoppe innom og si noen ord. (høres ut som om jeg skal ha en tale ?. Ha ha)
Har nettopp kommet ut av en varm dusj, så jeg sitter her uten sminke og med en stor håndduk oppe på hodet. Skal vel begynne å legge meg snart, er jo skole i morgen! Joo, selvfølgelig - jeg kom nettopp på at vi har filmuke. Vi skal ikke ha et eneste ett fag i hele denne uka. Vi skal bare ha filming all the week! Blir sykt bra.
Kan vel hende jeg tar med kamera en av dagene slik at jeg kan få tatt et par bilde. Men er ikke sikker på hvilken dag det blir!
Men nå babler jeg i vei om alt og ingenting - natta søtinger :)

- Har dere noe spesielt på skolen denne uka ?

Ha ha, en dunge med sukker!


Aw, verdens herligste og søteste nattdrakt. Med en and og greier :)


Ja, uten sminke! Vistes ikke så veldig godt på dette bilde! ;D

1 kommentar:

Maiken sa...

Enig, bli sykt bra uke me sykt bra folk !!!
Nice bilda søta. Ælskedææ <33