5. jan. 2011

Helt vanlig - min sminke

Som jeg har sagt i et annet innlegg, skulle jeg skrive om noen dere ville jeg skulle skrive om; det har jeg jo egentlig gjort - jeg skrev opp teksten til "Koffor Ikke 3". Men siden jeg ikke har noe annet å blogge om, og jeg kjeder livet av meg kan jeg like gjerne legge ut bilder av hvilken sminke jeg bruker - det var nemlig en av forslagene, så, da gjør jeg det!
Jeg bruker ikke så mye sminke, heller ikke så spesiell sminke. HELT VANLIG sminke egentlig...
Jaja!

Husk at jeg trenger stemmer for å kunne være med som oppvarmer for MGP på Ørlandet.. HER kan du stemme!


- Hvilken sminke bruker du ?
- Husket å stemme i det siste ? :)


Først starter jeg med en tynt lag med concealer over begge øyelokkene. Grunnen til at jeg gjør dette er som sikkert mange vet - øyenskyggen sitter mye mye bedre med concealer! Funker kjempebra, og så er den jo kjøpt på H&M. Billig og bra!!! Koster 39; kroner


Den øyenskyggen nederst til høyre (altså den mørkesten) er den jeg bruker over concealeren. Over øyelokkene og helt til øyenbrynene bruker jeg den hvite for å få litt "glam og glitter i sminken". Hehe, jeg syns i hverfall det blir ganske fint med litt "glitter" der. Den er fra Isadora - et merke jeg bruker på sminke. Mange tåler ikke forskjellige øyenskygge og generell sminke, men Isadora er allergisjekket/allergivennlig. FINT! Koster 149; kroner.


Eller denne. Kommer litt an på hvilket antrekk jeg bruker. Bruker begge! (ikke samtidig) Denne er også fra Isadora. Koster 199; kroner. Men jeg var så heldig å få den i julegave av tante og onkel :)


Denne bruker jeg for lengde. Jeg bare elsker den, den virker jo så bra! Den er fra Max Factor, og koster vel rundt.. ? 149; kroner tror jeg.

This is my love! En storfavoritt spør du meg... Denne gir perfekt volum, og alle vippene blir veldig bra. Jevne, fine og absolutt ikke klumpete. Virkelig verd å kjøpe! Koster 159 eller 149; kroner.

1 kommentar:

Karoline sa...

Stemmer kvar dag eg! <3

Bruker sminke, men ikkje så mye.. :P