21. jan. 2011

Valpens hevn!

Aww, verdens fineste og søteste og tristeste reklame.
Jeg har sett den en hel del på tv'n, men nå har jeg søkt den opp på YouTube.com - så nå kan jeg se den så ofte jeg vil!
Mange har sikkert sett den før; det er nemlig "Valpens hevn".
Jeg syns de hundene som er førerhunder er så utrolig nydelige, og snille. Har gjerne tatt en slik hund jeg, ja!
JEG er jo et menneske, men personlig beundrer jeg hundene som er førerhunder. Litt vanskelig og forklare hvorfor; men rett og slett fordi de er så supersnille, veldig flink, søte, pliktige og alt det der..
HER er nettsiden deres. Der kan du også lese mer om førerhunder :) OG SÅ MÅÅ DU SE DEN VIDEOEN JEG HAR LAGT UT UNDER. Mange har sikkert sett den, men den er like rørende hver gang. Så søøt :)


Søtere blir det ikke!!!

Ingen kommentarer: