18. jan. 2011

MGP-helga. Del 1 (den morsomste delen)

Jeg hadde det utrolig morsomt i helga.
Jeg fikk stå på en storscene igjen, og oppleve nesten det samme som MGPjr - og jeg syns det var kjempemorsomt!!!
Det var 3000 publikummere der og kjempegod stemning.
UTROLIG ARTIG!!!!!!
Masse bilder i 3 deler under...

- Så du MGP ?

Her er adgangskort for å kunne komme inn på plassen og i Hangarn. Vi måtte ta bilder og slikt og ble hentet av en millitærvakt som kjørte oss inn til Hangarn!






Det var 2 storskjermer i salen - her er et bilde av en av skjermene. Skjermene viser hva som skjer i "kamereaet og oppe på scenen"



Whoo, full fart og hæla i taket!! Alexander Rybak og Keep Of Kalessin! Driiitkult show!







Her er jeg oppe på scenen. Sykt morsomt! :)












Black Fire på scenen! (en av de fem som også var oppvarmere.)


Fade Out ( som var en av de fem som også var oppvarmere)
Jeg syns virkelig Fade Out var et UTROLIG kult band - og de gjorde alt så bra på scenen! Alle sammen var kjempeflinke, og hadde stålkontroll..


Alle fem oppvarmerene! (2 band, og 3 enkeltsangere)


Meg under showet da selve MGP hadde startet!


Per Sundnes og Anne Rimmen - programledere!






USE ME! Heiet på dem :)


Lignet SYKT på Justin Bieber.. ! :O

Ingen kommentarer: