1. jan. 2011

One Tree Hill-maraton til min beste jente!

Jeg syns virkelig det er såå gøy å redigere bilder i Picnik!!! Men jeg låver - jeg skal ikke redigere hvert bilde altså, men bare litt gøy i begynnelsen! Men, greit, jeg måå bare legge ut et her nå :)

Uansett - over til overskriften. Senere i kveld skal jeg til Guro og ha One Tree Hill-maraton. Jeg gleder meg som en liten unge. Jeg elsker jo One Tree Hill, og ser det så og si hver eneste dag.
Kan hende at jeg tar med meg kameraet dit, så det blir vel noen bilder. Men bildene kommer ikke i dag. Jeg regner med det blir ganske sent i kveld med alle de One Tree Hill seriene vi skal se - men kanskje de kommer i morgen.
HUSK OGSÅ: Du kan være med å bestemme hva jeg skal skrive i neste eller et innlegg nå snart. Så hvis du har noe du vil jeg skal blogge om, så bare skriv det i kommentarfeltet i det innlegge under dette :)!

Husk at jeg trenger stemmer for å kunne være med som oppvarmer for MGP på Ørlandet.. HER kan du stemme!




Redigert sa du ? :) Kjempeglad i deg jenta mi ;*


I'm Just Love Love Love It!

1 kommentar:

maaikenl sa...

Det ble kjempe artig <333
Ilyyy <333