10. jan. 2011

Håndballkamp: Larvik-Byåsen!

ALLE på håndballaget mitt heiet på Byåsen - og vi satt på Byåsen-tribune. Så hver gang Byåsen scoret, jublet alle bortsett fra meg. Men hver gang Larvik scoret var jeg den eneste som jublet på HELE tribunen. Men selvfølgelig vant Larvik - de er jo bare beeeest da!!!! Stillingen ble 30-20 til Larvik... Løke scoret 10 av dem. Sykt!

- Var du kanskje på kampen ?
- Hvem er best, Larvik, eller Byåsen ?






(fv), May Tove (som har fått regulering.. Så søøt), Maren, Ingrid!


Anniken og Lone :)


Guro-jenta mi!! ;**


Malin og meg. Nice Picture lizzm.


Tonje Larsen. Drittgod! Spiller på Larvik. Jeg var liksom 1 meter unna. YIPPI!!!


Verdens beste straffeskyter - Sullan! Spiller på Larvik.



OMG, Linn Kristin. Jeg ble helt gal i hodet da jeg så henne. Hun er jo helt eid. Digger henne :) Spiller også på Larvik!!

Meg og Ida Alstad. Kjempeflink! Spiller på Byåsen.



Malin og Ida Alstad!


Camilla Herrem. Og vet du ? Hun hadde BLÅ mascara :O



Meg og Camilla! Og hun spilte utrolig bra, og scora mange mål. Spiller på Byåsen.

Ingen kommentarer: