2. jan. 2011

Tekst til "Koffor Ikke 3"

Noen har spurt om jeg kan legge ut teksten til "Koffor Ikke 3", så det har jeg nå tenkt å gjøre. Låta kan du høre og stemme på HER. Jeg trenger nemlig stemmer for å være oppvarmer for MGP på Ørlandet.

(vers 1)
Om morran ringe dokk på sammen,
vi start’ å leik
fæm minuttan går greit
Skjønne at det ikke går længer
Stopp’ itj vi no, blir det bare teit.


Det e væll sånn med jentan flæst
Å værra vænner e jo bæst
Det e nåkka feil dessverre,
Og når æ spør blir det bare verre.


(Ref:)
Koffor ikke 3
Koffor ikke det
Koffor ailltid sånn,
med våre vennskaps-bånd
3 e 1 for my
Ka kan det bety
Det bør heller værra sånn at fler
kan værra sammen der det sjer, ååå

(Vers 2)
Det e så vanskelig å ordn opp
Vi snakke sammen,
Nån e alltid på lag
Vi må snart bynn å stopp opp,
Nån sitt alein, nån ska bare klag

Det e væll sånn med jentan flæst
Å værra vænner e jo bæst
Det e nåkka feil dessverre,
Og når æ spør blir det bare verre.

(Ref x 2:)
Koffor ikke 3
Koffor ikke det
Koffor ailltid sånn,
med våre vennskaps-bånd
3 e 1 for my
Ka kan det bety
Det bør heller værra sånn at fler
kan værra sammen der det sjer, ååå

Tekst: Lisa Winsjansen Restad - Melodi: Blekkis.

4 kommentarer:

maaikenl sa...

Har aldri klart å skriv en sangtekst æ :L hahahaha, <333 Men du derimot..Dritt flink jentamii <33
Kommenter tebake ?

ilyy <3

Karoline sa...

Kjempe fin sang! :)
Teksten er sann!

Anonym sa...

fin sang<33men jeg har tatt opp hjerte bank..det finnes håp å koffer ikke 3 på mobilen<33 unnskyld hvis ikke det var lov<33 men nå lurer jeg på du legg ut teksten til det finns håp<33
mvh ingvild

Lisa Winsjansen Restad sa...

Ingvild:
Det går nok bra, ja!
Jeg kan legge ut teksten til "Det Finns Håp" senere en dag. Jeg kan gjøre det nå snart - når jeg ikke har annet å blogge om...

- Lisa WR