21. jan. 2011

Melhustorget med jentene mine!

I dag har jeg tilbrakt tiden min på Melhustorget med jentene mine; Stine Elise, Guro og May Tove.
Vi kjøpte oss et par ting der - men for å si det sånn - Melhustorget er ikke kjøpesenteret du drar på hvis du ikke må! Men faktisk, jeg fikk kjøpt meg et par fine ting i dag.
Jeg tenkte jeg kunne legge ut bilder av det jeg kjøpte meg senere i kveld, eller i morgen! Pc'n og kabelen til kameraet var litt klikkings før jeg dro til Stine, så fikk ikke til å legge ut bildene fra innkjøpene. Men det kommer :)
Det var i allefall en veldig koselig tur med jentene!!!

- Liker du jenteturer ?
- Favorittkjøpesenter ?

Mmm, marshmallows i kakaoen!!


Pikekyss :) Jordbærpikene har den beste pikekyssen!

May Tove-fina mi! Haha :)


Stine og Guro-jentan min! Og så hvis du ser på bordet, er det vel veeeldig rotete. Stakkar damene som måtte rydde opp etter oss :S

OMG, for et bilde??


Bestfriend for ever and always ;**

2 kommentarer:

Stinepia sa...

Det va morsomt <3

Gla i dæ :*

Karoline sa...

Ja :)