20. jan. 2011

Treg pc til 1000...

Ååå, jeg hater når pc'n er så treg som den er nå!
Den er så rar - i det ene øyeblikket er den superduper rask, men i det neste er den steintreg...
Jaja!
Men uansett; i stad (altså, før trening) var Guro hjemme til meg. Vi tok et par bilder som jeg har tenkt å legge ut nå :)
Jeg skal til Guro senere i kveld også, skal ta litt bilder og slikt. Kan hende jeg ta med kameraet, så da blir det vel bilder.


- Hater du når nettet er tregt ?



Speilbilde - jada!





Ring på pekefinger - Gina Tricot
Ring på ringefinger - Pieces

Svart genser - Bik Bok
T-skjorte - ONLY
Jeans - WOW
Armbånd: Gina Tricot ? tror jeg..
Ring - gave fra Guro-jenta mi!

Haha, stilig bilde... :)

Ååå, herrlighet så utrolig pen du e! Gla i dæ bæstejenta mi (Oy, det ble på trøndersk det!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

kommer det video fra mgp lokal???

Lisa Winsjansen Restad sa...

Ja, det kommer.. Men vet ikke helt når - har ikke lastet den ned enda. Som sagt vet jeg ikke helt hvordan jeg gjør det, men jeg skal prøve :)

- Lisa WR

Karoline sa...

Ja og fine bilder :)