23. jan. 2011

Just today's outfit. What a boring title, agree ?

Now I really want to speak English, I guess I'm in the English mood today!
Hm, mayby I can take an English post on the blog sometime ? Well, not today!
JA ?
MEN overskriften; jeg syns det er så gørra kjedelig når jeg skal legge ut dagens outfit på bloggen - da er jo alltid overskriften den samme "dagens outfit", "dagens antrekk" "antrekk 23.1.11". Så i stede for å skrive noen av de overskriftene, tok jeg denne: Just today's outfit. What a boring title, agree ?
Ha ha :)
Det ble ikke så langt innlegg dette her, men jeg skal straks på EGON med familien. Blir koselig! Kommer med oppdateringer senere i dag :)
- Enig i overskriften ?
- Syns du jeg skal ta et Engelskt innlegg en gang ?

Litt uklart, men who cares!

Ser dere ? Jeg bruker ikke speilrefleks, og da blir bildene seenes slik ut: uklare og kornete!

2 kommentarer:

Maiken sa...

Ja æ enig !! <333 ILU

Maiken sa...

Kuli outfit da !! ;)))