29. jan. 2011

Ballkjolen min!

I går var jeg på ball som sikkert mange fikk med seg (har jo blogget om det ganske mange ganger). Det var veldig gøy, med masse musikk og dans.
Men dessverre tok jeg ikke med meg kameraet, så det blir ingen bilder! Jeg gadd ikke å gå rundt med det store speilreflekskameraet mitt.
Men mamma tok et par bilder av meg etter ballet, så det får vel holde.
- Forslag til spørsmål ?...
Fake nails! :)




Ballkjolen er fra Floyd.
Og selvfølgelig hadde jeg ikke på meg skoene da mamma tok bilde, men jeg hadde på meg sko, ja!


Ha ha, måtte bare gjøre meg til!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ingvild fra Ørland<3
kjempe fin kjole<3 var det artig på ballet??

Lisa Winsjansen Restad sa...

Ingvild:
Ja, det var veldig morsomt!

- Lisa WR

Maiken L sa...

Kjempe fin kjole Lisamii <33