14. des. 2010

Tommelen opp for julemat

Julemat er det beste med julen (og pakkene da, selvfølgelig), jeg har nå hatt en liten "prøve" på julematen. Selv om ikke det er akkurat slik julematen er - mye mer avansert og ikke minst bedre!
Sossiser, julepølse, poteter, grønnsaker og hjemmelaget brunsaus er alltid det jeg spiser på julaften. Mange spiser ribbe på julaften, men jeg klarer ikke ribbe - eller i det hele tatt noe med bein og ikke fint kjøtt. Uff, er litt over kanten kresen kanskje!
Jeg sier tommelen opp for julemat (spesielt julepølse:))

Meeen - som noen sikkert har merket har jeg lagt ut en konkurranse på bloggen nå i desember også. Denne gangen viser jeg ikke hva premien er, bare en pakke som er pakket inn. Du kan melde deg på konkurransen HER.
Jeg minner også om at dere bare har 2 dager på å melde dere på - altså fristen er på torsdag. OG HUSK Å SKRIVE NAVN!!!

-





TOMMELEN OPP FOR JULEMAT!!! NAM


Her er pakken - hva som er inni ? Ja, hvem vet!! :)




- Hvilken julemat spiser du ?
- Skal du melde deg på konkurransen ?

1 kommentar:

MaikenL sa...

Kalkun til julemat hvert år :-D Og har meldt mæ på konken allerede :L

ælskedæææ <33
-MaikenL