8. des. 2010

Aztekernes kultur!

JEPP! Det er det jeg skriver om i samfunnsfag akkurat for øyeblikket.
Vi hadde ganske mange alternativer vi kunne velge å skive om, bl.a: Columbus, Inkariket og trekanthandelen (og Aztekerne, som jeg skriver om) - en del av dere har sikkert vært igjennom dette på skolen.
Jeg har laget et lite hefte, der jeg faktisk bare har kommet til side tre, og den skal innleveres i morgen. Så jeg har en liten jobb å gjøre!!!
Derfor blir det dessverre ikke noe mer blogging i dag - men i mens kan dere sjekke innlegge nedenfor, der det er en Hot or Not.. :-D

- Har du vært igjennom dette på skolen ?
- Hva syns du om faget samfunnsfag ?





2 kommentarer:

mlpiaa sa...

Nice :-d
Ah, du e ikke den eneste som bare har kommet til side tre av seks :S
No må æ bare kjør på å jobb :-D

-mlpiaa

lisakåring' sa...

husker vi hadde om det i fjor også :P