13. des. 2010

:)

Fin overskrift, eller hva ?
Uansett, nå tenkte jeg å legge ut dagens outfit, selv om det ikke er så lenge siden jeg har gjort det..
Denne skoledagen har virkelig vært gørr. Jeg hater mandager, da er jeg alltid så trøtt og uopplagt. Og i dag hadde vi jo en stor engelskprøve. ER DET LÅV Å HA PRØVER PÅ EN MANDAG ? Nei...
Resten av dagen har gått med på øving - jeg skal jo ha 4 konserter neste lørdag. 3 på IKEA og en halvtimes konsert på torvet i byen, også kaldt Grytekonsert. Åh, gleder meg sånn! :)

OG - så skal jeg legge ut desember-konkurransen senere i dag, eller det blir vel i kveld! Værtfall, følg med!

- Hater du også å ha prøver på mandager ?




2 kommentarer:

mlpiaa sa...

wow <33 nice outfit :-D ælskedæJM

-mlpiaa

Karoline sa...

Nei, helgig vis ikkje ! :)
Fine bilder! ;P