24. des. 2010

GOD JUL TIL ALLE!!!

Da er endelig jula her. Den dagen alle sammen går å tripper, gleder seg veldig til kvelden - det gjør i hverfall jeg . Jeg har snakket om denne dagen i en lang stund nå, og nå er den endelig her.
Da jeg våknet i morres, klarte jeg nesten ikke å tenkte på annet en de fine pakkene som ligger under juletreet.
Vi har nettopp spist en god julefrokost med masse forskjellig pålegg og drikke.
Faktisk, så sitter jeg enda i nattdrakten og koser meg og ser på Langbein på TV'n. Jeg gidder rett og slett ikke å se på Askepott - begynner igrunn å bli litt lei...
Men jeg ønsker alle dere som leser bloggen min, og alle andre en riktig god jul. Og jeg håper dere får en fantastisk dag - det skal i hvertfall jeg få! :)

- Gleder du deg til kvelden ?
- Ser du på Askepott ?

Juletreet vårt!

Fin fasong på ansiktet, gitt...





Søte nisser :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

nok gang god jul<33 jeg blir aldri lei av askepott!!!!
Mvh Ingvild<3333333

Karoline sa...

JA, eg gleder meg til å kveld! :)
Og ja,eg sser på askepott! :)

God jul! <3

MaikenL sa...

Jula e årets beste og askepott følger med der ;))
Glaidææ

- ML <33