13. des. 2010

KONKURRANSE - DESEMBER

Da er det tid for konkurranse igjen - denne gangen en julekonkurranse.
Premien er en julegave (hvem vet hva som er oppi ?...), som er fra meg til vinneren! :)

Spørsmålet denne gangen er: Hvilken julesang liker du best ?
Det er det eneste spørsmålet du trenger å svare på - og du er med i konkurransen. Du skriver svaret ditt i kommentarfeltet nedenfor innlegget.
SVARFRIST: Torsdag 16.desember er siste dag dere kan svare på spørsmålet. Ganske kort frist, men skal vinneren få julegaven sin til jul, må det bli slik! :)

PS: Vinneren må ikke åpne julegaven før julaften :-D
Vinneren blir offentligjort på bloggen fredag 17!!!
HUSK OGSÅ Å SKRIVE NAVN!!! VIKTIG

- Hvilken julesang liker du best ?


Juleklemmer fra nisselisa! :)







26 kommentarer:

Anonym sa...

den beste julesangen jeg liker er have your self a merry lite chrismes av Celine Helgemo<3
mvh Ingvild

Karoline sa...

last christmas er min yndlingssang! :)

MalinH sa...

Julesangen jeg liker best er Let it snow, let it snow, let it snow :)

MaikenL sa...

Min favoritt julesang er:
"En drøm om jul" som er fra Den unge Fleksnes og jeg hørte bare to ganger på den og den ble min favoritt julesang. Håper jeg vinner og lykke til til meg :-D neida ;*

-MaikenL

Lise =) sa...

En stjerne skimmer i natt eller Last Chrismas av Ashley Tisdale : - ) <3

Malin A :- ) sa...

Min favorittjulesang e : Rockin around the christmas tree - miley cyrus


&

All i want for christmas is you - Mariah Carey <3
ilu Lisa!

May Tove sa...

Rudolf er rød på nesen er den jukesangen jeg liker best <3 Rudolf er Sååå Søøøt like søøøt som deg Lisa ABJM <3 ILUSM <33333333333

-May Tove

Anonym sa...

Min favoritt julesang er All I Want For Christmas av Mariah Carey : )

Også "Velkommen hjem" av Sissel Kyrkjebø. Fordi den ble brukt i begravelsen til onkelen min, og den er så fin! Ikke en typisk julesang, men den betyr mye for meg !!

GOD JUL !! :D

Natalie Aa sa...

Min favoritt julesang er En drøm om jul fra den unge fleksnes.

God Jul<3

Natalie

Anonym sa...

Jul På Røros - Celine S Helgemo ;) den e fin :)

- Kari N

Lisa Winsjansen Restad sa...

Anonym som sier:
Min favoritt julesang er All I Want For Christmas av Mariah Carey : )

Også "Velkommen hjem" av Sissel Kyrkjebø. Fordi den ble brukt i begravelsen til onkelen min, og den er så fin! Ikke en typisk julesang, men den betyr mye for meg !!

GOD JUL !! :D



JEG TRENGER Å VITE HVEM DU ER, HVIS IKKE VET JEG IKKE HVEM SOM SENDER INN SVARET!!
SÅ ALLE MÅÅ SKRIVE NAVN! <3 :)

- Lisa WR

martine K :) sa...

Min yndligs sang er av Destiny's Child - Rudolph The Red-Nosed Reindeer


den er veldig kul og kjoselig :)

Gunvor sa...

Julesangen jeg liker best er Have your self a merry little christmas

Anonym sa...

favoritt julesangen min er En drøm om jul fra den unge fleksnes den er kjempefin syns jeg!

hilsen kamilla<3<3<3

Anonym sa...

Det va mæ :D Guro K ;**

Eline Johanne sa...

Hei Lisa <3
den julesangen jeg liker best er:
Home for Christmas - Maria Mena :)
Navn: Eline Johanne Fiskvik

Håper du får en fin jul snuppa :)

Malene! sa...

Hvilken julesang liker du best ?

Jeg liker best julsangen som Maria Mena synger, den heter Home for christmas! Jeg liker den best fordi den er så fin, rolig og gir julestemning til 1000 :-)

- Malene.

Marte sa...

Den beste julesangen jeg vet om er god jul til alle med Melhus soul children < 33

Stinepia sa...

Min beste julesng er: Rockin around the chrismas tree av Lisa haha, men det er faktisk sant det er av Lisa jeg liker den best.

Klem og Kyss fra Stinepia

Lisa Winsjansen Restad sa...

Aww, Stinepia <33
Haha, så koselig!
Gla i dæ :-D ;**

- Lisa WR

Ingrid kv sa...

Jeg liker best Celine Helgemo med Jul på Røros=)

Anonym sa...

Favorittsangen min er when you whish upon a star.Den er bare kjempefin!

klem kamilla

Maiken B sa...

Rockin around the christmas tree av miley cyrus <3 den e fin!
- glæde mæ te å sje kem som vinn jentami!
-elskedæ

andrea sa...

den beste julesang er: "Rocking around the christmas tree" av Lisa winsjansen restad og Miley Cyrus
æ like den sangen fordi du e så flink te og syng og den sången e bare bæst<3
hilsen Snuppa<3
ABJM<3 ILUSM<3

Ellen sa...

Jingle bell rock :P
Hahaha<3

Anonym sa...

Æ glæmt å si 2. sangen XD

Den e "All i want for Christmas is my two front teeth"

<3 <3 ILjulesanga <3

-May Tove