9. des. 2010

D A G E N S O U T F I T 91210

Akkurat nå sitter jeg å hører på I Like It av Enrique Iglesias - den beste sangen!!!
Jeg hører på den sangen 24/7, og jeg syns virkelig den er like bra hver gang.

Over til noe annet - gjett hva jeg har klart da: joda, jeg har klart å bli forkjølet, og jeg som skal ha 3 konserter/opptredener i helgen. Er ganske hes og hoster veldig mye! Jeg lurer på hvordan dette skal gå ? Men det er ikke like ille når jeg synger, det er verre å snakke! Skal nok gå bra :) Jeg tar ganske ofte "Vekk i morgen" (halstabletter), og de funker veldig bra!

HER KOMMER DAGENS OUTFIT!*

- Hva syns du om sangen I Like It ?
- Har du noen halspastiller som funker fort og bra ?


Singlett: Gina Tricot

Cardigan: Cubus(tror jeg)

Jeans: Bik Bok

Buff: WOW


Off, for et bilde!!! BLÆK!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fina <3
Elske den sangen : - D haha ;*

- lise

kamilla sa...

LISA<3 FINA MI<3

gla i dæ og du har værdens bæste blogg ælske denj<3

bæstejentami<3<3<3

klæm fra kamilla<3<3

Anonym sa...

kjempefine bilder!<3

Karoline sa...

Fine bilder! :)
Og god bedrine! <3

mlpiaa sa...

Snuppa mii ;*** Må ikke bli forkjølet veit du :-D
Gleder meg til lørdag med deg !!! <3

-mlpiaa
PS: elskerdeg ! <333

Lisa Winsjansen Restad sa...

Karoline:
Tusen takk <3

- Lisa WR