27. des. 2010

Julegavene!

Som jeg har sagt tidligere, skal jeg legge ut bilder av noe av det jeg fikk til jul... Ikke alt!
Jeg er veldig førnøyd med de tingene jeg fikk, og har allerede brukt masse av det :)
Trenger jeg å skrive mer ? - Neeeehh; her kommer noen av tingene!

- Kanskje du har fått noe av det samme som meg ? ... i så fall; hva ?


Husk at jeg trenger stemmer for å kunne være med som oppvarmer for MGP på Ørlandet.. HER kan du stemme!


Klokke - Friis & Company.

Jakke - Skogstad (gave fra farmor og bestefar)
Lue - Strikket av tante Hege

Solpudder-sett - Vita (også julegave av my best friend, Maiken L)


Genser 1 - Bik Bok (gave fra tante Ida og onkel Rune)
Genser 2 - Moods Of Norway (gave fra mamma, pappa og Linus)

Og så denne nydeligheten - Friis & Company (gave fra Farmor og bestefar)

I denne eska lå morgenkåpen..

Pengbok - grå - Volcom
Pengbok - svart med pigger - Volcom
Pengbok - svart - Volcom

Aw, denne fine boken fikk jeg av Line-bestejenta mi! Hun hadde skrevet noen fine ord i den ;*



Speil - Gave fra min andre tante og onkel




OG; Conversesko i rød..

4 kommentarer:

ML sa...

Ah, sååå fine ting du fikk :-D håpe du likt den fra mæ og da <33

ælskedææææ :******
-maaikenl

Lisa Winsjansen Restad sa...

Maiken:
Selvfølgelig likt æ tingen av dæ - hadd jo sagt at æ ønska mæ den!!! I Just Love It <3 :)
Gla i dæ å!

- Lisa WR

Karoline sa...

Nei.. :O
Mye fint du fekk! :)

Karoline sa...

Nei.. :O
Mye fint du fekk! :)