4. des. 2010

Carola-konsert i morgen med bestejenta!

I morgen skal jeg, Martine og mammaen min og mammaen hennes på Carola-konsert i Olavshallen!
Vi alle sammen syns Carola er kjempeflink og vi har vært på konserter til henne mange ganger før - og hun er like flink hver gang!
Jeg kommer til å ta med kamera, så det kommer nok noen bilder fra konserten - så til dere som ikke skal dit, får dere på en måte være der allikevel :)

Det blir sikkert ikke så mye blogging i morgen, skal å kikke på jentene mine spiller håndballkamp + skal kanskje på noen julegreier - vet ikke helt hva mamma snakket om (?)

- Liker du Carola ?
- Hva skal du i morgen ?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Da skal sikkkert Alexander Rybak
dit også på konserten<3hvis det er carola fra sverige, hvis han er der kan du
prøv å skaffe autografen hans til
meg?
mvh Ingvild<3
trur Alexander er i by`n<3
i morgen skal jeg høre på den nye plata til Celine Helgemo og Malin
Reitan og rydd romme<3god natt Liza<3<3

Anonym sa...

gledelig nyhet til Lisa
hvis du ønsker deg IsaDora sminke.
den 12 desember er konkuranse om å vinne isadora sminke på blogg.no
så den 12 Desember gå inn på blogg.no og svar på et spørsmål
å du er md i trekknigen om å vinne isadora smiinke<3<3
bare et tips hvis du ønsker deg
isadora sminke.
mvh ingvild<3

Anonym sa...

du begynner sikkert bli lei
komentarene min men jeg vil bare si at jeg vert fast leser av blogg en din i 12 månder nå. den 24 januar begynte jeg å lese bloggen og har vert fast leser siden den gang.
mvh ingvild

Lisa Winsjansen Restad sa...

Ingvild:
Neei, jeg blir ikke lei! Jeg syns det er kjempeflott at du leser bloggen min! Setter pris på det <33

- Lisa WR

lisakåring' sa...

God tur da, søtpiami<3