26. des. 2010

Stem på meg som oppvarmer i MGP, Delfinale, Ørlandet 15. januar

Slik står det i Fosna-Folket/Trønderbladet:
"Hvem vil du se på scenen når finalen i MGP Lokal går av stabelen i Store Sal ved Ørland Kultursenter fredag 14. januar 2011?
Ved å klikke på de ulike artistene, kommer du til de ulike videoene de har sendt inn til konkurransen. Finn dine favoritter blandt deltakerne, og bruk knappen for stemmegivning for å stemme på den eller de talentene du vil sende til finalen. For ordens skyld gjør vi oppmerksom på at du bare kan stemme 1 gang pr artist i døgnet. (Det vil si at du må vente 24 timer før du kan stemme på din favoritt neste gang!)
Deltakerne med flest stemmer når stemmegivningen avsluttes, går videre til finalen i Ørland Kultursenter. Der vil en fagjury plukke ut 5 finalister som lørdag 15. januar får opptre foran 3.500 feststemte publikummere på den store MGP-scenen i Norges største flyhangar, før den direktesendte MGP-finalen i Ørland."

Jeg har kjeeeempelyst til å være med!!! Men da trenger jeg din stemme hver eneste dag frem til da!!!
Legg det gjerne ut på Facebook også... :)
HER kan du gå inn å stemme!

- Skal du stemme ?
- Likte du låta ?



5 kommentarer:

Anonym sa...

kan du legge ut teksten til låta på bloggen???????????????????????????????????, eller legge den ut på youtube??????????????

Anonym sa...

har stemt på deg to ganger<33
håper du kommer vidre<3 sangen har veldig budskap<33mvh Ingvild<33

Lisa Winsjansen Restad sa...

Anonym:
Jeg kan godt legge ut teksten på sangen Koffor ikke 3 på bloggen. Jeg kan lage et innlegg snart - der jeg skriver teksten!

- Lisa WR

Anonym sa...

Har stemt på deg<3<3
Håper du vinner !<3<3<3<3

<3Kristine

Anonym sa...

kan du ha spørsmålsrunde, eller videoblogging snart????????