25. des. 2010

25.desember 2010

Da har jeg tatt dagens outfit!
Det kommet til å bli en del innlegg i dag (altså, skal ikke skrive et nytt innlegg med en gang når jeg er ferdig her.. Men tenkte å opptatere litt flere innlegg i dag enn jeg bruker. Det er jo jul :) ).
Mye av det jeg har på meg i dag er gaver fra i går!
Singlett: BIK BOK
Genser: H&M (Julegave fra min gode venninne Martine!)
Jeans: BIK BOK
Klokke: Friis & Company
Ring på venstre Gina Tricot
Hals: Strikket av min kjære tante HEGE :)
Ring på høyre BIK BOK (gave fra tante Ida og onkel Rune)
Øredobber: I Don't Know.. Cubus ?
Blått armbånd: BlimE!





Regulering fra den fæle tannlegen. Neida :) Eller, jo, den er jo fra tannlegen. Men jeg skal ikke være så detaljert at jeg skriver hvor reggisen er fra..


Klokken er som sagt fra Friis & Company - og er en av de tingene jeg fikk i julegave. Elsker klokka og komme til å bruke den MYE!!!



I LOVE STORE RINGER!! Ah, jeg har ikke ord på hvor mye jeg digger stoooooore ringer!
Oh, se da! Finn 1 feil på bilde ovenfor. Hva er det jeg har glemt ? Noe jeg alltid bruker. Gjett hva det er ? Bare skriv i kommentarfeltet - jeg setter nå i gang en liten gjettekonkurranse!!!
- Hva har jeg glemt på bilde ovenfor ? (gjettekonkurranse!!)

11 kommentarer:

Karoline sa...

neglelakk ? :)

Malene! :-) sa...

det du ikke hadde på deg og hadde glemt var neglelakk! :-)

Anonym sa...

Flere ringer?

Anonym sa...

negelelakk?

Celine - Life of a singer sa...

E DET P!NK SKJORTE?!?!?!?

Lisa Winsjansen Restad sa...

Celine:
Jeap! Kjøpt på H&M <33
Hehe :)

- Lisa WR

Benedikte sa...

BlimE armbåndet? :D

MaikenL sa...

enten så e dt flere ringa eller den svarte neggelakken du bruke. Du fikk jo svart lakk av mæ i julegaven, og bruk den hvis du e tom :-D hahaa :L
ælskedæææ <33

-ML

Lisa Winsjansen Restad sa...

Hm alle sammen. Det er noen som har rett..
Jeg sier hva det var som manglet i et innlegg i morgen!! :)
Ha en fortsatt fin jul...

- Lisa WR

Natalie Aa sa...

Neggelakk? :-)

Vilde Aune sa...

TRUUUTMUNN : - D