6. des. 2010

Bilder fra Carolakonsert!

Jeg vil bare si en ting før dere får se bildene... Carola sa til salen at alle ungene som ville, kunne komme opp på scene å synge en sang med henne - og da gikk jo jeg og Martine selvfølgelig opp. Og med en gang vi kom opp på scenen sa hun - jeg sier det på norsk, men hun sa det jo ofc på svensk :) "Åh, spesiallagde t-skjorter. Jeg husker da dere var på konserten min i Trondheim i 2005 - men bilde er vel ikke fra 2005" sa hun og lo! Morsomt!




















3 kommentarer:

Anonym sa...

var Alexander Rybak på konserten?
mvh Ingvild

mlpiaa sa...

oj :-D
så kult da <33 heldiggris'n du'a ;***

-mlpiaa

Eline Johanne sa...

Hei snuppa, du har sinnsykt fin blogg å savne dæ sykt my å du e vældi heldi som får opplev så my,å carola e jo sykt flink. MEN du e flinker :)
gid snupps <3 :)