25. des. 2010

All I Want For Christmas Is You...

Jeg sitter nede og oppe står radion på for fult. Intet annet enn våre kjære julesanger. Nå spilles Last Christmas - men en sang jeg elsker og som også var på radio'n i stad er All I Want For Christmas Is You. Virkelig en fantastisk sang!

Lik som de fleste andre, er jeg på juleselskap (eller familiejuleselskap) til farmor og bestefar. Vi har spist god mat (eller jeg har spist god mat. Jeg spiste rester fra i går: sossiser osv.. Mens de andre har spist fisk. Blæk!)

Men til overskriften: All I Want For Chritmas Is You - men jeg ønsker/ønsket meg ikke YOU, jeg ønsket meg en hals. Og det var jeg så heldig å få. Og som noen kanskje vet, har jeg den på meg nå. Fikk den av tante Hege, og hun har strikket/heklet den selv. Hun er så flink + at hun er ei fantastisk tante :)
Har tatt et par bilder med meg og halsen!¨
Men nå roper familien - jeg skal oppe å spille Norges-Quiz.. Jaaaa, som om jeg kan mye om Norge ?

Husk - gjettekonkurranse nedenfor.. Gjett hva jeg mangler!







Haha, måtte bare ta med dette bilde. Skulle egentlig ta bilder av min onkel, men så var det en blomst i veien som dere sikkert ser. Ble egentlig et ganske kult bilde :)



GODTERIIII!!!

2 kommentarer:

MaikenL sa...

Alltid godt me julemat og godis etterpå eller kansje før å :-P ahah :*

loveyouu <33
-ML

Hege og Øyvind <3 sa...

No ble den gamle tanta lettet. Var fryktelig spent på om det slo an. Masse gla i dæ stor tuppa vårres.