18. des. 2010

4 x konserta....

I dag har jeg hatt de 3 siste konsertene på IKEA, pluss at jeg avsluttet dagen med en 40 minutters konsert ("Grytekonsert") på Julemarkedet på utescenen på torvet i Trondheim. Konsertene gikk kjempebra! På alle konsertene hadde jeg med meg de superflinke danserne fra ALIVE Danseskole. De her bare helt RÅÅÅÅ!!!! Jeg sang 8 låter (4 egenskrevne låter, 3 julelåter og 1 coverlåt)+ at ALIVE hadde et eget dansenummer i tillegg til dansene de hadde til mine låter.
Alle opptredenene gikk bra, men det var toppen å være på torvet! Det var kjempefiiin julestemning der, og publikum var suuuper!!! Jeg stooooorkosa meg!!! Det var et telt rett ved siden av scenen, som var backstage. Der var det godt og varmt, og det trengte vi, fordi det var -10 grader ute...
Tilslutt fikk vi diplom av Frelsesarmeen.
Rett etter konserten var ferdig, dro vi opp til farmor og bestefar og så håndballkampen mellom Danmark og Norge. Og jaaaaadddaaaaa, Norge vant!!!!!!
Som vanlig fikk Linus og jeg farmors gooode havregrynsgrøt der! Nammmm....

-Liker du havregrynsgrøt med sukker og kanel?



















4 kommentarer:

Helle sa...

Du var kjempeflink, Lisa! Ingen tvil om at du har gjort dette før, nei - virkelig scenevant, og fin kontakt med publikum. :) Og så synger du jo så vakkert :)

Anonym sa...

va der lisa du va kjempeflink søtha mii<3 glaidæ<3

klem kamilla

Eline Johanne sa...

Lisa du e den sykeste jenta æ nån gang har møtt, du storme scenen som om den va din å du syng jo nydelig!
Det e ganske ekstremt når æ sto bak tr.torg å hørt stemmen din å bare sprang mot lyden å tok video. + at du e enormt pen! ; o <3

Du e sjukt te godpie. Ælske dæ <3

Lisa Winsjansen Restad sa...

ALLE:
Tuuusen takk for alle fine positive kommentarer. Det setter jeg viiiiirkelig kjempestor pris på! :) Tusen takk<3

- Lisa WR