31. des. 2010

SNART er det 2011!

Jeg sitter nå å tenker på det som har skjedd i år... I år 2010. Det er veldig mye som har skjedd, og jeg har hatt en kjempefint år. Jeg har opplevd mye, og fått vært med på mye!
Men jeg har ikke tenkt å fortelle og legge ved masse bilder av året mitt, jeg har rett og slett bare tenkt å legge ut et helt vanlig innlegg. Eller "vanlig og vanlig". Innleggene mine er vel aldri helt vanlige.

Husk at jeg trenger stemmer for å kunne være med som oppvarmer for MGP på Ørlandet.. HER kan du stemme!



Nå venter middagen, men i mens:


4 kommentarer:

Lise sa...

søta <3

Maaikenl sa...

Lisa WR ; herregud æ bynt jo skrik nesten jentami av det du skriv te mæ ;'( du ane ikke korr my det betyd og korr my du betyr for mæ jentamii;)) ord kan ikke beskrives <333 sååå det du skriv te mæ , e akuratt som æ føle for vennskapet vårrres ;*** elskedææ mer enn du ane <333
-klemz fra MaikenL ;))
PS; ælskedæææ
Godt nytt år om ei lita stund jentamii ;))

Teresa sa...

Søt blogg! Godt nyttår! :)))

Karoline sa...

Godt nyttår! <3