29. des. 2010

Dagens outfit & innkjøp

Hei dere!
I dag har jeg vært på en liten shoppingrunde sammen med min kjære besteste bestevenn, Line! Det er så utrolig lenge siden jeg har møtt henne nå - så denne turen trengte vi.
Jeg tenkte først å legge ut dagens outfit, deretter et par bilder av det jeg har kjøpt i dag. Vi kjøpte ikke så mye, men turen var veldig koselig. En liten jentetur!

Husk at jeg trenger stemmer for å kunne være med som oppvarmer for MGP på Ørlandet.. HER kan du stemme!

- Hva har du gjort i dag ?
- Liker du jenteturer ?




Genser - Bik Bok, jeans - Bik Bok


Taylor Swift CD, Speak Now!


Og; ingen sjokk - men jeg kom hjem med en kjempesøøøt ring! Faktisk Line som fant den, så all cred til henne :)

Of, og of.. For et bilde av meg, men drit i det og se heller på den nye vesten jeg kjøpte på ONLY!

1 kommentar:

Karoline sa...

Fine biler! :)