3. des. 2010

Konserter til helgen - på IKEA!

Som jeg har sagt tidligere skal jeg ha 3 konserter i helgen på IKEA.
Dette skal foregå i kantina til IKEA, der de har gjort i stand en stor plass der jeg kan synge og Alive danse - Alive skal da altså danse til sangene jeg skal synge + at de skal danse en dans selv. De er megaflinke, og jeg fikk helt sjokk da jeg så de danse...

OVERSIKT OVER NÅR SHOWENE SKAL VÆRE:
* Lørdag 4. desember kl 11.00, kl 13.00 og kl 15.00
* Lørdag 11. desember kl 11.00, kl 13.00 og kl 15.00
* Lørdag 18. desember kl 11.00, kl 13.00 og kl 15.00


Jeg skal synge 3 sanger(2 egne og en coverlåt):
Hjerte Banke (som er min, og det var den jeg sang i MGPjr 09, Det finns håp (som også er min, og handler om fadderbarnet mitt i Uganda) og sist med ikke minst en julesang, nemlig Rockin'around The Christmas Tree (Miley Cyrus sin rocke-versjon. Kjempekul versjon:D)

GLEDER MEG!

-Skal du på IKEA Leangen en av disse lørdagene?




BILDE OVENFOR VAR EN KONSERT JEG HADDE I SOMMER!

3 kommentarer:

Anonym sa...

er konsertene gratis?
love you<3<3<3<3<333<3<3<3<3<3<3
eller må jeg betale?

Lisa Winsjansen Restad sa...

Anonym:
Ja, konserten er gratis, og den er oppe i kantina!

- Lisa WR

Karoline sa...

Lykke til ! :)