12. des. 2010

Kamp - julehandel - bursdag

Overskriften sier vel det meste av det jeg har gjort i dag!
Først spilte vi kamp mot Charlottenlund (eller hvordan det skrives) - kampen gikk kjempebra, og vi vant 18-10 :)
Så var det rett til byen (altså, jeg dusjet først.. haha), Maiken fikk kjøpt et par julegaver - mens jeg var/er allerede ferdig. Litt rart, siden jeg er nesten alltid den som er tregest til å kjøpe julegaver!! Men har fått fikset det.

NÅ, er jeg på bursdag til bestefar. Og vi har spist en god middag (jeg ble så mett at jeg er ikke sikker på om jeg kommer opp fra denne stolen:))
Kaker klarer vi ikke! Hehe.
Det blir ett litt gammelt bilde av meg og Maiken, siden jeg ikke har med kamera hit!
Meeen - etterpå så skal jeg og Maiken legge ut noen bilder av photoshooten vi hadde i går.. Mange kule effekter vi fikk på bildene av å bruke småting foran linsen, men jeg forteller mer i photoshoot-innlegget :-D

- Hva har du gjort i dag ?
- Er du ferdig med julehandelen ?

3 kommentarer:

Anonym sa...

betyr det at du er i orkdal på gjølme?der celine helgemo bor?

Karoline sa...

Har vert i kirka! :)
Ja, var på julehandel i går :)

Anonym sa...

Æ har vert på Kamp mot Cahrlottenlund HAHA! <3 Hahaha! æ har ikke bynt enno med Julehandel ;**

-May Tove